EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-22
21:05:11

Crosstrainer och Bodypump

Blev 60 minuter på crosstrainern idag till att börja med. Körde lite olika nivåer och tog i olika mycket bara för att få mycket variation och inte fastna i ett läge. Hade hörlurarna med mig så jag kollade på Hell´s Kitchen och Förkväll om vart annat... bra underhållning :D

Efter det så blev det 55 minuter bodypump och jag hade nästan samma vikter som förra gången men tog bort ett kilo på varje sida på bröst och biceps :)    det var ett roligt pass idag. Tur att det är en så bra låt på ben för annars vette katten om man hade orkat. Det är nämligen en speedad och lite techno variant av Summer of 69 :D  en av mina favoritlåtar :D   och det är konstigt nog ganska bra även i den versionen :P 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: