EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-17
12:54:41

Dubbel-föreläsning och omtenta-anmälan och träningsvärk

Nu sitter jag i skolan och fördiver tiden vid datorn. Är lite nere idag också och vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken faktiskt.

Jag har träningsverk i varenda muskel i hela kroppen känns det som även om det mest är i biceps, framsida ben och bröst... men det gör ont ont ont.... fast jag fick ju osm jag önskade :P    jag ville ju ha träningsverk och det är på ett sätt ganska skönt för då känner man att man tagit i ordentligt (kanske lite för mycket men skit samma).

Skoldagen består av två föreläsningar och nu innan lunch pratade han om polarisation. Det var intressant och jag har planerat min eftermiddag med plugg plugg plugg... jag ska verkligen göra det nu också. Jag har i alla fall ingen bok att pausa med och jag har sån träningsvärk att jag inte kan träna heller...så det blir bara att plugga. Kommer inte ihåg vad han sa att eftermiddagens föreläsning skulle handla om men det bilr nog intressant det också. Fysiken är bättre än matten tycker jag.

Jag har anmält mig till omtentan i fysik också... den ligger 28:e nog så det är 1,5 vecka dit... JAG SKA KLARA DEN! punkt!   dock blir det inte någon Lund-resa som jag tänkt :(  Får försöka peta in det på någon annan helg, ska kolla upp det.

nu ska jag roa mig med internet tills vi börjar. Kommer väl ett passande ord till denna dag senare.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: