EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-03
13:44:38

Bra dag fastän det regnar

Vaknde av att alarmet vrålade ganska lågt idag och jag funderade såklart varför det kunde vara så...öppnade mina ögon och upptäckte att jag virat in mig i täcket och krypit under det så det bara var en lite glimt av ljus som strilade in på mitt ansikte. Varmt och gott var det...satt alarmet på snooze 7 miuter för jag vill fortsätta ha det så bra...dock blev det inte så bra för jag hade ju förstört allt när jag sträckte mig efter telefonen...

Jag åt i alla fall samma gamla vanliga frukost och tittade ut på regnet... kände ändå att ajg var lite glad och förväntansfull på vad dagen skulle erbjuda.

Lite krångel med vagnar idag men det löste sig gnaksa bra och jag kom i tid. Halva föreläsningen var genomgång av schema och hur kursen är upplagd. Vi börjar nämligen med en ny kurs idag och det är Vågrörelselära och Optik  ska bli spännande :D

Det som srkämde mig lite var de krokiga d:na men jag tror att det komer att bli bra...känner ju igen dem sedan tidigare så det ska gå bra...och jag vet ju vad de betyder...men de skrämmer mig!

Jo och jag tokar oss som vanligt hela tiden... men nu lyckas vi sitta stilla bredvid varandra och jobba vid varsin dator  :D    helt fantastiskt bra :D   det är labbrapport som ska skrivas och jag har fixat med MATLAB och väntar nu på att Sebastian ska komma med sitt material.

I kväll ska Lisa och jag gå på bio :D  det ska bli roligt :D   vi ska nog se Up... den nya disney animerade :D

Ska försöka sova tidigt ikväll också...

kanske det kommer en filmrapport när jag kommer hem... vet ju inte när det blir och då kommer kanske ett ord också :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: