EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-25
10:51:02

Smögenhelg

Helgen har varit fantastisk! :D Det har varit väldigt mycket folk men det har bara varit roligt :D Det har varit många utfärder och jag tror att alla dykare var nöjda. Jag är iaf jättenöjd med helgen! Jag har varit lite nere men har försökt att komma över det men jag ska försöka ordna det...funkar liksom inte...

i morse så kunde vi sitta ute och äta frukost i solen och det var helt vindstilla...så skönt sååå!! sen skjutsade Calle mig till båtbryggan där vi åker från ut till Bornö. :)

men nu är jag iaf tillbaka på Bornö och ska vara här tills på fredag och jag hoppas att vädret håller i sig som det är nu...alltså strålande solsken....vi ska till Örekilsälven sen efter lunch och mäta ström :)  ska bli roligt :D

ha en fin dag...orkar ite skriva mer...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: