EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-02
23:35:59

oväntad kväll Så trött, Så trött

Tiden har hunnit ikapp mig nu...även om jag sov normalt många timmar varje natt i Danmark så verkardetinte varit tillräckligt. Jag är så sjukt trött! och tung i huvudet....ändå sitter jag uppe nu när jag egentligen borde sova. Det var väldigt påfrestande att vara i Danmark...det var ju upp klockan sju på morgonen och sen fullt upp hela dagen och sen somna man som en klubbad säl på kvällen...helt utmattad!

Kvällen blev iaf inte lugn och fin på den nyskrubbade ballkongen...Patrik kom på att vi kunde åka och spelafresbee-golf...det var på Falköpings camping och det var ganska roligt förrutom att jag ärkass på att kasta fresbee :P   sen åkte vi ut till Patriks mamma och körde lite "riktig" golf. Vi slog runt gården och hade olika mål som skulle träffas...jagkan ju inte golf heller...men det var ganska kul...Patriks bror Robin kom ut också...båda har spelat golf...kom jag efter eller!?

Kollade iaf på Robinson när vi kom hem och lagade mat...Patriks mamma kom och åt med oss. Vi gjorde kinamat osm blev jätttegod! Det var mest Patrik somlagade :P

Nu är jag så trött så jag måste sova lite.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: