EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-05
22:23:44

Karro och Ellen är återförenade

WIIIE :D:D   idag kom min Karro till mig!! :D Det känns som att det var evigheter sen vi sågs och nu är hon här :D JAg har gått i skolan på dagen men sen åkte jag till Nordstan där Karro var och hade gått några timmar.  Vi gick runt lite och sen kom Simon och vi gick och åt och sen kom även Sevan (de är sambos) (våra gamla klasskompisar från gymnasiet). Vi pratade lite och sen gick vi hem...hade bestämt att träffa dem senare och gå och fika....eller Simon skulle på fotboll men Karro, Jag och Sevan givk till ett fik bakom Saluhallen super mysigt!! Minns dock inte vad det hette :P

Vi ska träffa Josse, Fredde och Simon och Sevan i morgon också och det ska bli superroligt!!  vi ska ut på kvällen också :D:D:D   efter att Karro och jag sprungit vårruset :D:D

men nu ska vi sova....eller prata hele natta!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: