EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-07
20:08:02

Dagens dag

Segaste dagen på länge idag faktiskt. Egentligen är inte det så konstigt för det blev ganska sent igår, och ganska många glas. Men det var roligt!

Föreläsningen var ganska obegriplig...men Leif är bra och det är ganska rolig att lyssna på. Sen satt jag, Johanna och Filippa med MATLAB och grejade fram lite grafer. Jag tog vagnen till Nordstan vid ett och träffade Karro...vi gick runt lite där och sen gick vi över till Kompassen och Arkaden. Solen började skina under eftermiddagen så det var trevligt. På väg hem beställde vi pizza och delade på den. Sen satt vi bara på mitt rum innan vi åkte till centralen. Karros tåg gick klockan sju och sen åkte jag hem.

Ska lägga mig tidigt i kväll och sova länge :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: