EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-25
07:34:42

Tenta i Atmosfär- och Oceancirkulation

Jag känner att det kanske inte kommer att gå vägen på denna tenta. Men ändå känner jag mig inte nere(?) konstigt! Jag sitter i alla fall nu och kollar lite extra på lite saker. Det är väldigt väldigt intressant detta...men ganska svårt.

Laddar med en fantastisk frukost i alla fall och solen skiner så det kan ju egentligen bara bli sämre *hehe*  Förhoppningsvis har det sämre inte med tentan att göra utan något annat. Kanske att det börjar snöa eller nått *haha*

Nu ska jag fortsätta och äta lite och läsa lite och sen bege mig till skolan. Klockan nio börjar tentan och den slutar klockan två. Brukar dock aldrig sitta hela tiden ut.

ha en fin dag....tentarapport kommer senare

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: