EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-28
19:32:46

Paintball

Leka krig är roligt :D bara man inte blir träffad :P Men det var huuur kul som helst! Patrik och jag var såklart i olika lag och man hade väl lite planer på att skjuta ner han men när man hade masken och overallerna på sig så såg man ju inte vem det var man skjöt på. Jag kommer inte ihåg vilka som vann heller. Men det var säkert mitt lag eftersom jag var med *hehe*

Det var inte heller "riktiga" paintballkulor heller... det var gummikulor. Det gjorde ju ont men tråkigt att an inte blev alldeles färgig :P

jaja...nu blir det taco-kväll och Robinson med lite folk...tror vi är sju allt som allt. Superlativt roligt ska det bli :D

hare bra!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: