EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-08
00:43:59

Kvällen

Denna kväll har varit väldigt bra :) förrutom att jag har ont i benen, som växtvärken jag hade när jag var liten umgefär. Sen kan jag inte vrida på huvudet heller har så sjukt ont i nacken. Just nu kan jag iaf luta lite på det om det sker sakta.

Patrik och jag har varit hos hans pappa och ätit tacos och kollat på melodifestivalen. Det var ju typ bara kassa bidrag att kolla på. Det blev ju inte heller bättre av att man var tvungen att lyssna på dom fler gånger och Petra som är så usel! Sitter ju bara och suckar åt hennes sjukt dåliga skämt. Men bidragen som gick vidare var väl okej. Men jag tror inte dom har så stro chans i finalen. Jag håller lite lätt på Malena Ernman tycker hon var väldigt bra. Tror inte hon vinner men det var ett starkt bidrag tycker jag. BWO skulle hållt sig till typen av musik dom bruklar spela. Det passade inte dem att ha den balladen. Jaja, orkar inte diskutera saken.

Vi fortsatte kvällen med en stor skål godis och filmen Min Stora Kärlek. En bra film, hade dock sett den tidigare men det gjorde ju inte något tyckte jag då den som sagt är väldigt bra :)

Nu ska jag sitta och njuta av John Bon Jovis --Bed of Roses innan jag går och lägger mig :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: