EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-13
19:56:19

Kort dag med ganska mycket innehåll

Denna dag har kännts ganska kort...fast det känns som att jag hunnit med endel iaf. Jag hade klockan på halv tio för att ha lite sovmorgon men ändå itne sova för länge. Fast jag vaknade en och enhalv timme senare istället :P

Befann mig i mitt rum till klockan två då jag gick ut för att ta min planerade långpromenad. Tänkte att jag skulle gå till Mölndal och tillbaka. Hade också reservplanen att jag kunde ta vagnen tillbaka om jag skulle vara trött när jag var framme. Men jag var hur pigg som helst så jag gick tillbaka också. Det blev 1 mil totalt och det tog ganska precis 1,5 timme att gå. Synd bara att det inte var sol ute, men jag är nöjd iaf för det var uppehåll:)  Det var skönt att gå!

När jag kom hem så gjorde jag lite mat och det blev lite fjärils-pasta och sesam nuggets + pesto. Det smakade bra:) Pluggade lite efter det och sen tog jag mig till Nordstan för att införskaffa Thåströms nya platta. Det blev en pilatesboll också från stadium och ett par jeans (guu så jag har letat efter jeans) från Rut m.fl. Väldigt nöjd med inköpen.

Efter hemkomsten har jag inte gjort så mycket. Det tog en kvart att pumpa upp bollen och jag har kört några partin Röj också...beroende av det spelet!

Nu ska jag plugga lite och sen bara ta det lugnt innan jag går till sängs för en natts sömn.

peace out
Kommentar:
2009-03-14 @ 08:20:32

I måndags - det står om edt några inlägg ner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: