EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-04
22:04:01

Fantastisk dag!!

Det har varit en helt otrolig dag idag! Har varit glad i princip hela tiden!

Det började med att jag var väldigt glad när jag vaknade och det höll i sig när jag gick till skolan då det luktade vår ute....det var så härligt! Föreläsningen var intressant och det var bara när det närmade sig lunch som jag blev lite låg men det gick över när ajg fått lite mat i mig.

Ulf tyckte vi skulle hitta på något roligt efter lunchen så vi gick ned i GVC:s källare och lekte med det roterande bordet som dom har när. Vi kollade på Ekmansskikt och  lite på hur lång tid det tog innan det blev "Spin-up" (vattnet rör sig i samma hastighet som bottnen) Han släppte ned en bit Kaluiumpermangannat (KMnO4) som blir rödrosa när det hamnar i vatten och då kunde man se tydlig hur det ändrade sig.

Sen fick vi hålla på lite med MATLAB som idag funkade alldeles utmärkt! :D Det var jättekul. Fast jag kan ju inte påstå att jag kan skiten. Men just idag funkade det :D

Kom hem redan tjugo över tre så då tyckte jag att ajg skulle hinna packa lite för att en kvart senare dra till vagnen till stationen som hade ett tåg som gick 16.02 mot Falköping! :D:D

Patrik hämtade mig på stationen och jag var jätteglad...och solen sken! Vi lyssnade på Mammas Nya Kille på radion och CD....KATTLAAAA!!! Så jäkla bra!! ...jag garvade hela tiden typ!

Nu har jag kollat endel på tv och Patrik fick tillslut igång internet på min dator. jaja...men nu kan man väl säga att dagen är slut...får skriva något i morgon och hoppas att dagen blir lika bra som idag!

hare gott!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: