EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-25
14:13:41

Efter Tentan

Nu har jag en sån där jobbig känsla att jag kan ha klarat tentan. Grejen är den att om jag klarat det så är det precis över gränsen. Men om jag kuggade på den så är det precis under gränsen. Det är det jobbigaste känsla man kan ha! Fast jag är lättad att det är över. Nu ska jag böra plugga till omtentan i Geofysisk Hydrodynamik i stället. Den är ännu jobbigare!

Snart ska jag ut och göra veckans mil. Har bestämt att jag en dag i veckan ska gå en mil. Idag tror jag dock att jag ska varva lite med jogging också.

Är lite stolt också...har klarat avancerad Röj fem gånger(!!!)   på tiden 334 sekunder som snabbast...förbättrade mig på medium också...72 sekunder där...är så stolt så! *haha*

hare gott så länge så ska jag njuta av mina rekord

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: