EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-05
13:34:04

Brolle rockar!

En halv dag har gått av denna lediga dag och det är grått här i Falköping. Men det gör inget är faktiskt glad ändå :) Jag gick upp ganska tidigt, redan klockan nio:) kollade lite på tv det var Top Model säsong 3 på trean som jag kollade lite på. Men tror det var första programmet eller nått så jag såg inte så länge då det skulle ske gallring och sånt...jag tycker ju själva plåtningarna är roliga :) Zappade lite och hamnade på reprisen av Så Ska Det Låta. Det var väldigt bra då jag kom in precis när Brolle sjunger "In The Ghetto"...så bra så!! Han är cool!

Så nu har jag suttit och letat Brolle musik och fann en hel del :) Han är grym!! Lyssnar och sjunger med! sååå bra!!!

Snart kommer Patrik hem också :) Längtar!

ha en fortstatt bra/dålig dag! jag ska ha det bra iaf!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: