EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-10
20:39:00

Body Combat

Nu har jag inte tränat på SATS på säkert en månad. Har inte varit så pigg så kanske ett uppehåll kan ge mmig mer energi att börja. Tänkte idag att jag skulle börja lugnt och bara va i gymmet. Men när jag kommer dit så får tjejen i receptionen mig att vara med på Body Combaten som skulle börja tjugo minuter senare.

(Det är ett 55 minuter långt pass med olika slag och sparkar från olika kampsporter och man slår och sparkar i luften.)

Det var väldigt jobbigt men väldigt kul också :) Lite svårt att få in tekniken men det kanske tar lite tid...det är ju sega mig vi talar om :P  Men det var som sagt roligt och det blev ju inte sämre av att instruktören står och skriker KÖTTA när vi står och ser ut som vi gör allt för att få igång en seg motorsåg eller liknande. Sparkarna var iaf svårast. Kände mig väldigt stel i höfterna...men det ska väl ordna sig hoppas jag :)

så det var dagens träning och jag ska nog fortsätta med Body Combat  :D
Kommentarer:
2009-03-15 @ 23:41:31
#1: Karin

Hallå! haha var tvungen att läsa om din träning!! vad är det jag ser? nästan lagt ner.. pisk iväg med dig. haha känner igen beskrivningen på body combat hahaha men när ja körde hade ja redan kört step up och letade fibrilt efter dig! haha ljuva tider, vad man orkade. hoppas du mår helt underbart! hälsa "klassen" haha är ni bara 3 fortfarande?

puss puss och kram

karin

2009-03-15 @ 23:46:17
#2: Elinor

Jag vet att jag har varit lite dålig på att träna...men nu är jag pigg och kry så nu kan jag köra hårt igen :D



hopppas du mår fint du med :)



kram kram puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: