EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-04
21:02:42

Mörka moln och effektiv dag

Nu blev det plötsligt väldigt mörka moln ute? och blåser gör det...kallt!

Var ner till Pressbyrån vid Korsvägen och köpte en tidning med massa knep & knåp och korsord i :) då har jag något att göra på tåget upp till hemhem när jag inte orkar plugga :D  fantastiskt smart av mig tycker jag :D

Jag har även kännt mig ganska duktig idag då jag han klart med mina punkter som jag ska göra på rapporten...kommer säkert tillkomma något...det gör det ju alltid men hoppas det inte blir så mycket och att det är hyfsat bra redan från början :)

I morgon kommer vi även få lyssna på en tjej som doktorerat ett tag och som blir färdig precis i morgon. Det heter något speciellt men jag kommer inte ihåg vad...men hon ska presentera det hon har doktorerat med. Det ska bli spännande :D

Jag har också hunnit packa till hemhemresan :) blev inte så mycket och det är skönt! :D

nu ska jag fortsätta lösa lite korsord :)

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: