EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-06-04
09:34:11

Instängd när solen skiner och en rolig gårkväll

Man blir lite matt när man vaknar och solen skiner och man vet att man inte kommer att få njuta av den under dagen...och när man kollat in prognosen på SMHI och ser att det ska bli regn på eftermiddagen när jag äntligen får komma ut från GVC. *suck*

Igår blev en fullspäckad dag...först massor med rapportskrivande i skolan...gick hem vid fyra och sen så skulle vi alla i klassen ses hemma hos Love och hans flickvän Hanna för att äta lite och umgås :)   Jag och Filippa bestämde oss för att gå ut till Studiegången där de bor. Efter att ha gått i en kvart började det ösregna. Vi tog skydd vid en spårvagnshållplats...det hjälpte inte mycket då en blåste in där. Vi tog vagnen till Torp och sedan gick vi därifrån vilket tog kanske en kvart också...så lite motion fick vi :D

Vi åt lasange som var supergod och sen hade Johanna gjort en kolasås-tårta....smaskens var det. Jag har också träffat Johannas trevliga pojkvän Staffan. Vi spelade lite kort och bra som jag är så vann jag båda gångerna...vi spelade Nerger och President :D efter att ha ätit den superlativa lasangen så spelade vi tv-spel :D kommer inte ihåg vad det hette men det var som Tekken...man slåss. Det var kul! :D

Kom hem vid kvart över tolv och då började jag lösa korsord...somnade kanske vi ett och sov väldigt bra hela natten :D

Nu ska jag fortsätta skriva på denna fantastiskt roliga rapport som ska in i morgon :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: