EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-28
19:04:46

Film igen och mer sömn och massa utfärder

Avslutet på gårdagen blev fantastiskt bra :D en dusch med bastu på det och sen film...superlativt! Vi kollade på Dragon Hunters som är en animerad film som var lite rolig :D   sen började vi på Sweeney Todd men somnade...såg tills dess när han "tävlar" med en andra människan...sen minns jag inte mer...men jag har sett den förrut så det gjorde ju inte så mycket, synd bara att man missar att kolla på alla bra skådisar som är med. Min favorit är Helena Bohman Carter...sen gillar jag Alan Rickman också.


Helena Bohman Carter... jag tycker hon är mycket bra och mycket vacker!

Idag har det rullat in bokningar hela dagen så nu blir det fyra utfärder som är nästan fulla onsdag och torsdag, mycket folk alltså. Calle har en kille på OW-kurs och Patrik kör en EFR och Rescuekurs nu. Det läskiga är att det är nästan tomt i helgen...det brukar vara helt tvärt om. Skumt faktiskt men det kanske kommer fler bokningar, vem vet, det är ju "bara" tisdag än.


Ikväll ska jag laga mat också. Ser faktiskt fram emot det lite. Tänkte köra currygryta även denna gång då den verkar ha varit uppskattad förra vändan jag gjorde den :D


Lisa är i vattnet nu med två provdykare så jag är sjäv här och det är inte särskillt mycket att göra. Ska ta och ta in lite utrustning så slipper Lisa göra det sen. Sen blir det Ica och lite ingredienser till grytan :D


peace out

Kommentar:
2009-07-29 @ 17:05:28
#1: Syster

Hon är mycket bra. Du borde se nya Harry Potter, hon är verkligen på topp som Bellatrix :P Kramar <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: