EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-16
13:22:08

"Här kommer kung av sand..."

Hmm...docka på HLR:n tror jag står över Calle :P

Vaknade första gången i morse av att någon av Calles elever kom in och sjöng "Här kommer kung av sand..." och eftersom jag har dörren öppen så hördes det ganska väl...jag lyckades dock somna om och nästa uppvaknande blev när Lisa kom in och hojtade att Lena ville att jag skulle vara i butiken vid elva. Kollade på klockan och då var hon tjugo i elva (jag hade sovmorgon, Lisa lovade mig det igår kväll)....masade mig upp och åt en snabb frukost samtidigt som det kom två som vill bli incheckade... Lyckades vara i butiken vid tio över elva i alla fall...

Det har varit lite rullians...det kommer människor i flockar. Har sålt ganska mycket... det är snorkel-kit som går mest. Men ett par fenor har det blivit också. Lite tråkigt är det också att sitta här. Har försökt att plugga men det går sådär... har hakat upp mig på en grej som jag inte förstår...får fråga Calle om han kan översätta sedan kanske då kanske jag fattar.

Vet inte hur länge jag kommer att vara i butiken heller... det får vi se men ajg hoppas att det inte är till stängning då kreverar jag nog...det är konstig värme idag... blir nog åska...

peace out

Kommentar:
2009-07-16 @ 15:25:01
#1: Calle

Har du sålt någon svart mask i kit än?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: