EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-07-06
22:37:19

Butiksittande som inte var helt fel

Hade tur och fick stänga butiken vid åtta idag för det kom inga folk alls från sju och till åtta så då var det lika bra...men jag kom inte därifrån förrän vid halv nio för jag skulle ta ut pengar som jag var skylldig Lotta sedan mitt kort inte fungerade på Ica...så jag fixade det och sedan så väntade jag på Sarah för hon skulle slå igen lite tidigare hon med efter en 11 timmars dag.

Det blev iaf endel sålt idag och det är skönt när det blir lite för dels så går tiden fortare och sedan så blir man lite gladare. Dyraste idag var en BCD och det var roligt att slå in en stor summa i kassan :D:D helt okej dag i butiken idag alltså :D

Väl hemma på centret så fortsatte vi och mumsa på Puttes tårta...samskens...sedan gjorde Sarah och jag armhävningar.

Nu återstår det bara lite sömn...14 kajaker som ska bäras fram i morgonbitti :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: