EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-20
21:35:16

träningsvärken sitter som berget!

först när jag steg upp så kände jag ingenting...tänkte att ååh vad skönt att slippa träningsvärk...jag gick till skolan och satte mig och började lyssna lite halvt på Ulf...så kom elva-rasten...och OJ vad ont det gjorde att resa sig...var som att allt muskler strejkade!  förfärligt

föreläsningen var ganska så halv...var lite småsur och trött...
eftermiddagen var det bara massa räkning som gällde...och den första uppgiften var lite så att jag tyckte att jag skulle kunna den men var inte säker på att jag räknat rätt så jag suddade det för att jag tänkte att så litet kan inte det talet vara...det var typ 1,4 gånger tio upphöjt i minus 4...men tydligen så var det så :P

sen blev det svårare :P  herre guu vad Mia och jag satt med den jäkla uppgiften...det var derivering av ett klångligt uttryck mde massa bokstäver...jaja..och på sista försvann ett T...men jag lyckades hitta det igen när jag satt här hemma och klurade :P sen blev det att läsa igenom lite anteckningar eftersom jag inte var helt med på föreläsningen :P

när vi skulle gå hem så snöade det ut av bara tusan och blåste!! men det var plusgrader men ändå jättestora flingor...och eftersom klockan var efter fyra så funka mitt kort så det blev vagnen och buss hem:P hade supertajmning på dem också så det var skönt :) väl hemma åt jag lite och for sedan till Nordstan :D

lyckades hitta ett par nya joggingskor och ett par joggingbyxor :D:D jag blev jätteglad!!  :D

och Sverige vann igen...mot Norge idag :D  15-3...fast det var väntat :P  pratar om bandy VM förstås :P i morgon är det Ryssland som gäller :P  hårdare motståndare...men håller tummarna :P

men nu ska jag läsa lite mer till tentan och sen ska jag färga håret och sen byta gardiner :P roligt roligt  :P:P

men ha det så bra

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: