EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-30
13:34:04

Ny dag, Nya tag

väcktes av att telefonen ringde...tänkte att "jag har väl inte satt något alam idag? eller?" men så var det ju fel signal och så började hjärnan fungera och det var ju ringsignalen som spelade...och det var mamma som ringde :P pratade lite med henne och så upptäckte jag att klockan var elva och Matilda hade vaknat så vi gick upp och käkade lite frukost :)

nu sitter jag mest och fördriver tiden..Matilda läser..vi ska till hangaren och klättra senare idag och det ska bli superkul :D sen ska vi fixa lite tacos och ha det mysigt! :D:D:D

men jag får önska dig en fortsatt trevlig dag...eller nått och å kanske jag kan skriva lite om hur det gick med klättringen..om jag inte ramlar ner och slår ihjäl mig...hehe


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: