EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-23
15:35:01

möblering och plugg

mmm...gött med sovmorgon idag :) gick upp vid elva eller nått...sköönt!! behövde den sömnen verkligen....sen blev det en timmes plugg och det känns som att det sitter nu...hoppas det går bra på tentan i morgon! håll tummar och tår för mig! (om man vill)

De har gjort något med golvet i vårt kök och det blänker verkligen....fast alla saker står på bänkarna...lite svårt att hämta frukost men det gick det med: P och när jag ätit den tillsammans med skolböckerna så började jag städa :) och upptäckte att jag tröttnat på mitt rum och åtgärdade problemet genom att möblera om :P blev mycket nöjd! så nu sitter jag vid skrivbordet med datorn i stället i sängen :P hade den på det lilla bordet vid sängen innan men man fick ju så ont i ryggen så detta är nu lösningen på problemet :) jag är som sagt väldigt nöjd :)

gjorde om den otroligt klantiga grejen att gå ut genom porten utan nycklar...jag skulle ju bara skaka mattan :P som tur var kom det en och gick förbi och han kunde öppna till mig...gött!! så nu är det inte så dammigt längre heller...har ju ingen dammsugare så fick sopa och gnugga golvet med trasa...blev fläckvis rent...missade säkert mycket :P

men jaja...nu är det lite mindre än en timme tills jag ska gå och träna och tänkte väl kolla igenom lite papper igen...checka av om det är något jag absolut inte kan...det där med marina sediment är lite snurrig...får kolla lite på det :P

så...men återkommer väl senare efter träningen och så...

gött..

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: