EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-27
12:52:17

Matte, Matte, Mjölk

...dagarna i ända...nästan:P massa skumma ekvationer som man ska förstå...sju stycken är det...kan ju dra dom sen :P...eller också inte :P ganska trökigt å läsa...men då får man ju en inblick i min eviga pina gällande matten...

så...men nu är det då lunch till kvert över ett och sen blir det mer mattepina :P BLÄÄÄ 

känns iaf bättre idag när jag hade havremjölk på gröten :) mycket bra..så det kanske är så att laktosen spökar ont i min mage :P får testa en tid och se så det inte bara är en tillfällighet :P  testade ju yoghurten igår ockå och det var också positivt :) så..kanke kanske att mjölk är obra :P

och idag har jag planerat bodypump också...ska bli skoj...känner för det! träna träna träna...roooliogt!!! 

nämen slut tjabblat nu...ska dra mig tillbaka till salen nu...

eller förresten!!!!!
www.singelpappan.blogg.se är en bra blogg!!!  läs den!!! den får en att tänka efter lite....

ett citat från singelpappan idag var: "kom ihåg...KANSKE är mycket närmare än ett JA än ett NEJ...speciellt när du säger det till en man!!"

så...

peace out
Kommentar:
2009-01-27 @ 13:54:00
#1: Anonym

fin sida du har!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: