EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-18
19:50:36

lugn och skön helg

mmm...så är det...har varit hos Patrik dårå...
kom dit på fredagkvällen och då fick ja gå till en biljardhall några gångminuter från stationen...där var Patrik och spelade biljard med en som hette Hanna som var och hälsade på...de var nästan klara när jag kom så vi for till Willys och köpte mat till middagen :) och guu så gott det blev! det var kycklingfilér som vi lindade in i bacon och sen kokade vi bandspagetti till...Patrik kokade ihop en supersås också! med soltorkade tomater i. MUMS!

Hanna åkte på lördag, hem till Halmstad och jag började spela Guitar Hero och Patirk WoW...tror det var så iaf...vi var inte så sociala med omvärlden iaf   :P :P


Idag söndag så hade vi tänkt åka skridskor men det var ett barndop också vid halvett och vi insåg att vi inte skulle hinna...det var en Matilda som skulle döpas och hon var väldigt söt unge :D kakorna efteråt var väldigt goda också!

när vi kom hem så började jag spela GH igen och var ganska irriterad över att inte ha råd att spela de två gig som återstår för tillfället...fick sitta och spela om andra gig eller enskaka låtar...men det är ganska så trist...men har trappat upp till medium-nivå nu iaf...gick hyfsat bra...över 90% på alla ja spelade :P   ååå SKRYT LAGOM DÅ!!  (nybörjartur)

men nu ska jag nog bara trilla runt på internet och kanske lägga mig lite tidigare...börjar kvart över tio i morgon :D GÖTT!

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: