EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-09
11:51:19

En bra början...

Dagen har börjat bra :)  har inte träffat på Voldemort än så det är ganska logiskt att jag är på hyfsat bra humör...ska verkligen försöka hålla mig på detta planet hela dagen och hela helgen...jag ska verkligen jobba på att vara på bra humör! För Patrik<3 skull...och alla andra...och kanske mig själv också :P   Funkar inte i längden att vara bitter hela tiden, tror inte det är bra för hälsan :P

Men dagen har fram till nu bestått av att förbereda redovisningen tills på måndag.
Dagen kommer som sagt förhoppningsvis att vara bra....men klockan två kommer Voldemort och då hoppas jag verkligen att man inte blir på dåligt humör...jag ska som sagt jobba på det...vara koncentrerad!

men nu ska jag fortsätta med min lunch:)

hare gott så länge

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: