EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-21
21:41:48

Lite av varje och film

Fick iaf ordning på flikarna till slut...hade antingen råkat ta bort en sånhär } i början eller så missade jag att kopiera den från koden...jaja...men nu är det iaf fixat och jag blev nöjd...nu återstår det bara att komma på hur --->Om Mig <--- blir en sån flik också utan att bli stor...ska mixtra lite och se om jag lyckas...kolla runt på olika designsidor får jag göra också :)

Men dagen har hittils varit bra...väldigt slapp. Frida och jag var ner på stan en sväng och hon införskaffade sig ett par jeans från Weekday...gröna Cheap Monday var det...mkt fina och för bara 100:-

Vädret vill inte vara på vår sida så vi gick hem och det var den längsta hemväg jag varit med om hittils! Vi var jättetrötta när vi kom hem och efter någon timme började vi se på Guldkompassen för den hade inte Frida sett. Den är bra tycker jag, jag har dock inte läst böckerna men det kanske kommer det med, vem vet(?)

Blev en macka till middag...jag gjorde lite gröt också...orkade inte göra något annat...dock blev min gröt jättesalt och jätteäcklig! Vi har också fixat facebook till Frida då en kompis till henne bjöd in henne :)

nu är det snart sovdags...Frida har börjat duka fram madrassen :)

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: