EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-01
23:20:17

Både bra och obra dag...

hela dagen har varit bra! :D
sista dagen hos Matilda och idag blev det besök av Inger, Jaak, Pappa, Frida och Farmor:D:D visste egentligen bara att Inger och Jaak skulle komma men anade att Pappa och Frida också kanske kanske skulle komma...Matilda visste inget :P men så var Farmor med också och det tyckte jag var jättejätte kul!!! :D:D

vi fikade och sen kollade vi på lite bilder från Inger och Jaaks resa till Sulawesi i Indonesien :) jättefina bilder och det var dykbilder med så man blev ju absolut inte sugen och dyka :P men sen for vi in till stan och åt på resturang Hamlet och Johan joinade oss också :P det var en trevlig måltid och jag åt vegetarisk planka...mums

sen blev det lite stressigt till tåget..Pappa och jag åkte fel...svängde höger istället för vänster på ett ställe...det blev sjukt stressigt för det gick inte att vända någonstans...kom till stationen till slut och där var redan de andra (Pappa och jag hade åkt i förväg för att hinna) och tåget stannade precis på perrongen lagom till att jag kom flängande, som tur var han jag krama allihop innan jag fick hoppa på tåget...alla utom Pappsen men jag åker ju hem till norr snart igen så då får jag krama på honom då :)

tågresan gick bra...inte så tråkig...läste hela tiden...nu börjar boken bli spännande igen och snart är den utläst :D väntade mig en Patrik på stationen i Falköping...men fick ingen :( men man kan inte få allt här i livet....

nu är jag hemma iaf och har hur ont i magen som helst...tror inte grädden och all chokladtårta var så bra....och sen har jag ju problemet att ag äter ganska fort också...kanske är det som gör att min mage hatar mig...suck...menmen...sånt man får ta det också antar ja...ska väl inte göra så mycket mer denna kväll...kanske läsa lite...orkar inte sova iaf...eller kanske att jag gör det iaf...får se :)

gnatt

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: