EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-18
12:13:45

Tentan gjord och nu är det lov ett tag

Sådär :D  nu är tentan skriven och jag har en glad känsla inom mig. För jag tänker positivt :D Jag svarade på det jag kunde och när jag räknade poängen som jag skulle få enligt mig på uppgifterna så har jag klarat den men om han tänker annorlunda d.v.s rätt så kanske det inte går vägen :P

Men jag känner att det inte gör så mycket om jag inte skulle klara den för som jag sa igår så är ju ju en bra bit på vägen när det gäller det jag lärt mig så jag kan redan en del och det blir inte lika mycket till nästa gång :D

Nu har jag alltså lov en stund och jag tänkte försöka plugga lite varje dag, men lite mer intensivt efter jul och ta det lite lugnare nu innan :D   lite lov ska jag väl få ha :P

Nu ska jag ta en tripp till centralstationen och hämta ut mina biljetter för det orkar jag inte göra i morgonbitti. För tänk om det är mycket folk eller om automaterna är ur funktion eller något...har inte lust med det halv sju på morgonen.

Sedan ska jag till Amelie och göra kola om hon inte har ändrat sig :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: