EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-26
19:11:32

Kusinerna på besök med Wii Sports

Känns som om denna dag varit jättelång!  Jag gick upp vid halv tio och åt en fantastisk frukost...fil,russin och flingor :D har suttit med Rubriks kub i massor också... sedan gjorde jag vanilj-panacotta och hjälpte mamsen lite i köket. Kusinerna och mormor och morfar kom vid två och då åt vi och det var skoj att träffa dem :D

De hade med sig Wii Sports så vi körde lite bowling och jag testade baseball och boxning okcså :D Ska försöka hinna hälsa på dem också så jag får köra lite Guitar hero också...kliar ju i fingrarna...det var ju ett tag sedan.

Rubriks kub har blivit mitt nya tidsfördriv :D  det är ju hur kul som helst när man börjar kunna hur man ska göra :D Ska nöta och nöta så jag kan hela utantill snart :D kan typ till hälften :D ROLIGT!!! :D:D:D

Kussarna har åkt hem precis och jag har väl inte så mycket att göra... tror jag ska be någon röra till kuben så har jag något att roa mig med ett tag :D

peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: