EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-12
13:37:05

Christer Fuglesang med besättning

Nu på förmiddagen var jag till Nordstan och kollade på Christer Fuglesang och nästan hela besättningen som var uppe i rymden för några månader sedan. Det var coolt! De berättade om hur det var och det var riktigt spännande :D

Jag hade kameran med mig och stod längst fram vid staketet fast på kortsidan av 'scenen' vilket gjorde att det skulle stå en securitas-vakt, och tre arrangörer och kolla precis framför mig. Lite dålig stil tyckte jag då de sedan när det var över gick bakom 'scenen' tillsammans med astronauterna... lite synd men sånt man får ta.  Så det blev alltså inga bra bilder, dels på grund av dem och sedan räckte inte min blixt fram så det blev väldigt mörka bilder.

Jag googlade istället fram en bild


Här är besättningen och alla var i Nordstan utom tjejen i mitten.


Spännande och lite lärorik timme blev det. Nu ska jag iäg till Love på inflyttnings-knytkalas :D
Ikväll blir det bio med Josse :D   Luftslottet som sprängdes

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: