EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-18
13:45:07

Löpning/promenad i solen

Idag har jag en ledig dag igen :D  Jennie var duktig och drog med mig på en promenad/ springrunda. Fantastiskt skönt var det...vi var ute i en timme och vi varvade med springning och gång. Hade pulsklockan på mig och hade en medelpuls på 153 slag/minut bara...men det beror nog på att det var mycket gång med...vi var ut på Sandön iaf så det blev en bit...men så skönt. Jag räknade också ut att det var exakt två månader sen som jag var ute och sprang senast vilket inte är särskillt bra...och det kändes nu under trippen. Tänka sig vad det kommer kännas i morgon :D

I eftermiddag bär det av till Uddevalla också...vi ska prova tryckkammare :D ska bli kanonroligt :D och spännande :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: