EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-02
11:48:30

Ibumetin är bra skit

Har knaprat Ibumetin idag....har sjukt ont i ryggen. Vet inte om det har hjälpt än men jag hopppas att det går över snart. En hyfsat lugn dag idag och jag her inte gjort överdrivet mycket. Hjälpt lite gäster men de flesta är "självgående", mest bara att prata och så med dem och det har jag inget emot :D

Det var två danska damer här i morse också och skulle hyra kajaker. Allt började bra men det övergick sedan i att de klagade på det mesta. Det var för dyrt och det var för dåliga kajaker (vilket det inte är) det var inget roder och ja, lite tråkigt att få höra sånt. Igår var det tre stycken här som ändrade sig och åkte hem i stället för det fanns inga fotstöd i kajakerna. Men varför inte fråga sånt när man bokar så slipper de klaga.  Jaja, alla är vi olika.

Kollade på Sin City igår med Calle och den var lika bra som den varit innan....somnade även denna gång men jag tyckte jag han se ganska mycket iaf...det är en riktigt bra film!

Annars en solig och lagom blåsig dag idag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: