EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-04
19:25:35

Bra dag med en liten klapp klantighet

Idag har varit en bra dag om man bortser från mina klantigheter...typ glömt beställa lunch till OW-eleverna...inge bra. Som tur är finns fantastiska Lisa som är bäst på att ordna allt!

Har varit på båten hela dagen idag. Det var trevligt. Först var vi till Yttre Brottet...ligger utanför Hållö och sedan var vi till vraket Thetis. Var ganska platt men ute vid Thetis var det lite vågor så nu gungar det lite i huvudet...mmen det gillar jag :P

Ikväll är ett nattdyk planerat...ska bli superroligt! Hoppas få se jättehummern som bor här någonstans utanför kanalen...har aldrig dykt där så jag vet inte hur det ser ut... men Johan och Fredrik som är här lite då och då och gör landdyk såg den för första gången igår och den var enorm och det har ju Calle sagt också så jag hoppas jag får se den också. De skulle försöka ta en blid på den :D

Hoppas på mareld också :D  tänkte att jag skulle packa ihop lite utrustning nu i tid så det är klart och sedan städa och lite sånt så behöver jag inte stressa sedan...smarta jag :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: