EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-27
19:49:13

35 minuter morgonpromenad/jogg + pump

Började dagen med lite motion. Tog samma runda som igår men varvade lite med jogg. Känndes att det var ett tag sedan jag sprang. Sprang tills jag nästan dog och gick sedan fem minuter och så sprang jag lite till...och så fortsatte jag...

Kollade in SATS Frölunda idag också. Det var riktigt fint där och stort! Känndes trevligare än Vallhalla nästan. JAg var med på BodyPumpen 55 minuter...även där kändes det att jag haft ett uppehåll på två månader... när det var dags för utfall bara skakade benen. Men då känns det ju att det tar iaf...kommer kännas ännu mer i morgon :D På söndag har jag bokat in mig på Box...ska bli spännande...har aldrig testat det förut :D

Allt känns bra och jag ska peppa mig själv att hålla i och träna nu! VIKTIGT!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: