EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-04
16:38:31

Slapp men skön dag

Patrik är hos mig och det är jättemysigt tycker jag :) vi kollade på En riddares Historia med Heath Ledger igår och det var riktigt bra! han är sjukt bra skådis! ....läste förövrigt att han skulle fyllt 30 år idag om han levt.  Jag har sett filmen förut men jag kommer inte ihåg så mycket och sen har jag sett en del av den för inte så jätte längesen...men jag blev så trött då så jag orkade kanske kolla tio minuter eller nått... men igår kollade jag på hela och det är så mycket trevligare att kolla när man är två också  :D

 Idag har vi varit till Nordstan en sväng innan vi träffade Kalle och en av hans kompisar och käkade thai :D de skulle på allsvensapremiären och det var trevligt att träffa dem :D Patrik och jag satt i solen vid kanalen vid kungsportsplatsen en stund och käkade glass innan :D det var väldigt gott och varmt och skönt :D Vi tog båda nya magnum...den med mörk choklad och den var mycket godare än den andra med ljus...fast egentligen är båda lika goda...

Efter att vi sagt hejdå till Kalle och hans vän så gick vi hemåt. Man blir så pigg av att gå i det fina vädret och så glad! Senare så ska vi ta oss till Annelie och Janne. Janne kom hem från Thailand för typ en vecka sen och det ska bli trevligt att träffa dem båda:) Patrik och jag har inhandlat lite vin och jag hoppas på att det blir lite Robinson också :D

Har precis gjort en mugg te med ett av mina favorit te...det är ett grönt te med mango i...supergott!! vi ska nog bara ta det lugnt fram tills vi ska ta oss till Annelie och Janne :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: