EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-02
12:41:22

Seg morgon

Tröck på fel knapp på alarmet när jag skulle snooza...vilket ledde till att jag vaknade och tyckte solen lös väldigt starkt in genom mitt lilla fönster. Kollade på klockan och såg till min fasa att den var fem i nio! Jag börjar skolan klockan nio! Det gick inte riktigt ihop....fick skicka sms till Johanna att jag försovit mig och att jag bara var jätteseg.

Min hjärna var verkligen inte på topp i morse. Kom hemifrån klockan halv elva...föreläsningen slutade elva så jag kom precis när den var slut. Men tydligen var det om vågor som vi pratat om på de två senaste kurserna så det var i princip inget nytt. Men det hade ju varit kul att höra....

Det blev iaf en lunch i solen i ett av GVC:s hörn. Det var skönt! Men ett moln kom och tyckte vi skulle gå in och jobba lite med arbetet så det gjorde vi.  

Nu sitter vi här i datasalen och känner fortfarande att detta är mer som ett högstadiearbete än ett proekt på universitetet. Men vi får väl bita ihop...snart klara :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: