EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-25
11:02:55

Ingen Rubrik

Det går inte riktigt att säga hur tentan gick. Det blir att vänta och se...skrev på alla frågor och ganska mycket på alla...sen om det bara var blaj det vet jag inte :P  Men jag hoppas att det gick bra :)

Efter tentan så gick vi och köpte suchi och åt det i solen på gräsmattan bakom skolan :) det var så skönt så :) och efter den härliga lunchen så gick vi hemåt och jag packade en väska och drog till stationen för att inte missa tåget till Patrik. Sattt och lyssande på Thåström hela vägen till Falköping och när jag kommer fram så sitter min älskade på stenkanten/muren och väntar och bara ser jättesnygg ut! nästan så jag fick svårt att gå i klackskorna :P  <3 Patrik<3

Vi tog det mest lugnt när vi kom hem och sen på kvällen gjorde i pizza som blev supergod och drack vin till...inte någon bra kombination direkt men det gick...inte så gott vin heller var det...lite syrligt. Vi kollade på Talang och sen fastnade vi framför den svenska filmen Rånarna och den var riktigt spännande :)

Det var en fin kväll :)

Idag vet ajg inte riktigt vad i ska hitta på...kanske vi kommer ner på stan lite så jag kan köpa te...annars blir det bara slappt till jag ska skjutsa Patrik till hans jobb för de ska ha någon fest i Skövde. Sen ska jag hämta honom också :) Tror det blir en bra och avslappnad dag :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: