EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-26
19:24:44

Släkteftermiddag...

...nu är släktbesöket över för denna gång....det var trevligt att träffa dem igen :) mamma hade gjort superdog mat och sen åte vi fruktsallad med glass:) vi kollade på Love actually:) typ tionde gången jag ser den...men den är bra:) börjar kunna den lite lätt utantill nu:P

de hade deras hund Charlie med sig också så Jag, Frida och Daniel tog en promenad med honom och...
det var kallt ute   ^_^

vet inte riktigt vad man ska hitta på ikväll...blir väl att sitta här eller kanske tv:n...har ju ingen kanin jag kan gå ut till å gosa med...inte samma sak med Fridas kanin Kasper...

...och julkänslan lyckades inte greppa mig...känns ganska trist :/

men men... sånt man får lära sig leva med...


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: