EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-27
12:54:00

En dag kvar...

...eller inte ens det... det är 17,5 timmar kvar tills planet mot Egypten lyfter :)
ska bli kul:) längtar lite smått efter solvärmen dårå...känns som om man inte sett solen på evigheter...eller här hemhemma är det sol men den når inte längre än en liten liten bit över trädtopparna:P så går den upp vid nio och ner vid tre typ...mörker...

men det blir te å gå up tidigt i morgonbitti....vi ska nog åka lite innan fyra tror jag...tror det tar ungefär en och en halv timme till arlanda...vi ska växla lite pengar å så..

men packningen är i alla fall till största del klar...det är lite tillägg här hemhemifrån som ska ned...det värsta som ska ned är mina skolböcker...har en omtenta det första jag har när jag kommer tillbaka...den 7:e...BLÄÄ

så om ett dygn ungefär så befinner jag mig i Egypten:) ganska coolt...hopps solen skiner starkt där och länge:P här hemhemma går solen upp vid nio pch ner vid tre så man får inte mycket ljus på sig när man går upp vid elva...dessutom så strå den inte så högt utan håller sig bara en liten liten bit över trädtopparna....suck

men jag längtar efter att bara få ligga å slappa i solen...risken finns ju att man blir rastlös men då får jag väl ta mitt cyklop och snorkel och bege mig till vattnet:)  vi har väl inte tänkt dyka men blir det så att vi får för oss att vi vill göra det så är certet och loggboken med i alla fall :)  men som sagt sola och bada är det som vi planerat att göra framför allt annat...sen har vi lovat varandra att plugg lite också:P   ska bli spännande och se om det blir något av med det ;P

men idag  så vet jag itne riktigt vad jag ska hitta på...som vanligt...det var itne som jag väntat mig att koma hemhem...men jag ska väl se om jag kan jhälpa pappa med något eller så...ska i alla fall in till stan en sväng och träffa min Frida sen på eftermiddagen...

men ja...n7u ska ja väl gå å se vad de andra gör...få lite frisk luft kanske:P

hare gott så länge:)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: