EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2016-06-26
10:31:04

Bruce Springsteen

Ibland tar dagen en oväntad vändning, jag som trodde det skulle bli en helt vanlig lördag men se tji fick jag. Det blev en kanonbra kväll med min vän Robin och spelning med Bruce Springsteen på Ullevi. Robin ringde och frågad om jag ville gå och att det i så fall fick vara en försenad 25-årspresent... (ja, bara ett par år försenad, skrattade vi gott åt haha) Klart jag vill gå på konsert tänkte jag och definitivt med Robin och definitivt på Ullevi! Förra gången jag var där var också med Robin med då var det den fantastiska Håka Hellström som spelade och det var min 25-årspresent till Robin, en fantastisk upplevelse! Det var fint att vara på plats och njuta av god musik med min vän igen!
 
 
Vi började på kanten till vallgraven och gottade oss i solen lite, blev sedan en riktigt grym kväll!




 
 
 
Jag har ju inte hört allt för mycket av denna man men mycket kände jag igen. Glad att jag fick höra Born To Run och Because The Night.

Snart är det ny vecka igen och mera post som ska delas, bara två veckor till bogserbåt också snart :-D

peace out
 
 
 
Kommentar:
2016-06-26 @ 12:47:57

Va fin du är Ellinor! :D
Och va mysigt ☺️

Sv; tack snälla du! Man tänker sällan på vad man egentligen utsätter sin kropp för och vad man faktiskt klarar.
Jag ska köra denna tävling och sen bygga på mig i 1,5 år innan jag kör igen pga att man är liten och att detta är så slitande :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: