EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-12-25
00:04:47

God helg

Önskar en god jul till de som kikar in här.

Jag läser för närvarande Jonas Gardells Torka Aldrig Tårar Utan Handskar 

Vid jul så dricker många glögg, jag gillar glögg och nu för tiden kan jag inte sluta le när jag förtär denna dryck. Kommer alltid att tänka på det som Paul säger om glögg. Eftersom att jag såg filmatiseringen när den visades på SVT för några år sedan, hörde jag det då och först nu när jag läser böckerna så fick jag chansen att få med denna fantastiska beskrivning i textform och kan dela med mig.

Paul kommer med fler visdomsord

Julafton är över för denna gång och när solen stiger på juldagens morgon är kursen satt söderut mot Gdańsk i Polen. Kan hända det är kasst med internet där på varvet så här kommer det nog inte komma så många ord förrän vi är tillbaka i mitten av januari 

Återigen, God Jul till dig som läser bloggen. Passar på att önska Gott Nytt År också  :-)

Peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: