EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-08-30
13:52:00

Fotoalbum och Ledin

För flera månader sedan så framkallade jag en hel del bilder. Min plan är att ha 2014 års båtspaning i album. Nu har mer än halva 2015 gått och jag har satt in sommaren 2014... övriga året är kvar. Var tog all tid vägen. 

Nu sitter jag då här, sista dagen ledigt innan skolan och ska sortera (igen) och sätta in, mysig söndagssyssla. Dammade av vinylspelaren och den får dagen till ära jobba med Elvis, Bonnie Taylor och Meatloaf. 

 
 
 Just ja, jag var ju och såg Tomas Ledin på Liseberg i fredags. Så sjukt bra! Han sjöng mest äldre låtar, väldigt skoj att jag kan de flesta texter fortfarande. Att Tomas Ledin finns i min värld är för att jag är uppväxt med hans musik, Mamma tycker han är väldigt bra så det har smittat :-) Jättebra spelning!  Nästa fredag blir det min stora favorit på scen, bästa Thåström spelar då! :-)

 


Det har varit väldigt skönt att vara ledig och bara ta det lugnt. Hunnit träffa vänner och sova i massor. I morgon kör som sagt skolan igång och det ska bli väldigt roligt. Ser fram mot den här läsperioden. 

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: