EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-25
17:18:25

JAAAAAA!!!!!

JAG KLARADE LASTTEKNIK FARLIGT GODS TENTAN!!!!!!!!!!! 
OCH den almänna delen på RADIOKOMUNIKATIONEN  också!!!!!  JAAAAAAA!!!!!

Säkerhetsdelen på Radiokomunikationen verkar jag inte klarat men den klarar jag absolut när jag gör om. Där är det 90% rätt som gäller så ska bli spännande att se hur långt i från jag var. Jag var beredd på att göra oom hela så jag blev förvånad! :-D   JIPPIIIIII

Inför tentan i farligt gods lasthantering... massor att hålla reda på men nu hoppar jag och studsar av glädje! En sån befrielse att bli av med den! Ska hämta ut den i morgon och titta på den och njuta av ögonblicket!
 
Pluggandet inför nästa tentavecka är igång, full fart! vecka 51 gäller det!

peace out
Kommentar:
2013-11-27 @ 09:32:30
#1: 1

Grattis!

Svar: Tack :D
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: