EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-27
18:16:53

Låååånga dagar

Onsdag ochtorsdag är långa dagar för min del, fem till fem båda dagarna. Jag är väldigt trött. Det går bra att jobba i alla fall så på ett sett är det lungt men det är när man kommer hem som man bara vill lägga sig och sova. Dock vill jag inte få någon komsigt rytm på dygnat så ska vara uppe lite till ändå, tror inte det är bra att sova för mycket heller, brukar kunna bli tröttare då.


Min dator har halvt kapsejsat också. Det är gröna och lila streck lite här och var. Det är lite jobbigt för jag hade tänkt se Dicte idag, avsnittet som sändes i måndags men nu kan jag inte det för det är grönt överallt :-(    jaja, får se om enda sättet att lösa problemet är att köpa en ny... återstår att se.

peace out
Kommentar:
2013-03-10 @ 01:21:29
#1: 1

Bärbar? Om du har försäkring/garanti så lämna in den. Antagligen fel på själva skärmen eller så är det knas med grafikkortet.

Svar: Ja, det är en bärbar men den är 5 år och vet inte var pappren är.. Men tror också det är som du säger, skärmen eller grafikkortet
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: