EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-31
18:32:00

Kort summering av Året 2012

Jag vill nog påstå att året 2012 varit ett bra år. Har inte hittat var jag skrev upp för mål för året så jag kan inte stämma av om jag klarat några eller inte. Lite synd faktiskt för det hade varit skoj. 

  • Det har blivit väldigt mycket fokus på dykning detta år. Totalt blev det 29 stycken. Första dyket gjorde jag och Amelie den 21 mars och det sista den 27 oktober så  säsongen blev lång.
  • Jag har kollat på väldigt mycket båtar, fått se många fina skönheter. Startade den nya kategorin "Fartyg"
  • Jag skaffade mitt akvarium.
  • Thåström släppte nytt album.
  • Whitney Houston dog.
  • Jag har upptäckt Ulf Lundell och blivit fast.
  • Jag har lärt mig mycket om mig själv.

Jag har varit ganska så mycket på bästa ön Smögen också. Många fina stunder där och det hoppas jag även det blir det kommande året. Förhoppningsvis blir det kanske en lång stund där också under sommaren. Självklart har humöret och sinnesstämningen varit både upp och ner. Förvirrande också. 

Jag är nöjd med året, känns som att jag kommer ihåg det positiva mest så det är ju tur. 
 
Som jag sagt tidigare så är jag av sorten som håller löften och lovar inte saker jag inte vet att jag kan hålla till 100% och därav har jag inte har nyårslöften... dock sätter jag upp mål som ska uppnås. Jag klurar fortfarande på formuleringarna av 2013 års mål så de kommer väl upp senare.

Gott nytt år allesammans! 2013 blir nog kul!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: