EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-29
23:28:33

Året 2011

Jodå, nog har 2011 varit ett bra år. I nuläget vill jag påstå att det varit ett positivt år. Negativa saker inträffar ju såklart men precis nu känns det som att det varit mer positivt än negativt.
De mål som jag hade med år 2011 var:

  • Klara skolan så jag får CSN till hösten -11
  • Klara Göteborgsvarvet på 2 timmar
  • Dyka minst 10 dyk (är jag på G blir det kanske 100 jubileumsdyk... 34 dyk kvar)
  • Se saker positivt, vända det negativa till något positivt
  • Våga testa nya saker, våga fråga, lära mig nya saker och utvecklas som person :D

  • Punkt 1 klarades på det planet att jag lyckades med skolan, dock fortsatte jag inte plugga till hösten men om jag hade gjort det så hade jag fått CSN. Göteborgsvarvet klarades på 2h 14min 10sek, alltså 11 minuter snabbare än år 2010 så det var ju en klar förbättring i alla fall! Punkt nummer 3 lyckades jag definitivt med! 19 stycken dyk blev det och massor med erfarenheter rikare. De två sista punkerna känner jag att jag är väldigt nöjd med också, de får hänga med till 2012 års mål. Kan inte komma på något konkret exempel utan det är mer en känsla :)

    Som jag skrivit innan så råkar ju jag vara av sorten att jag bara lovar saker som jag vet att jag kan hålla, jag bryter inte löften, därav har jag inga nyårslöften utan mål i stället som man kan sträva efter att uppnå :)

    Hoppas 2012 blir ett riktigt bra år det också! 

    peace out




    Kommentar:
    2012-01-03 @ 00:35:12
    #1: Inger

    Hej Vännen!

    Jag tror på mål och visioner för det nya året. Vi pratade mycket om det under nyårsaftons kväll i det sällskap jag var. visioner och målbilder med jobb, stuier, roligheter, vänner osv. Spännande diskussioner.

    Heja dig och dina mål eller visopner för 2012!

    Kram, Inger

    Kommentera inlägget här:
    Namn: Kom ihåg mig?
    Mailadress:  
    Bloggadress:  
    Kommentar: