EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-30
23:32:41

Positiv dag!

Idag är jag väldigt nöjd med min dag! Jag har varit väldigt positiv utan att ens tänka på det...det är väldigt positivt. Jag har liksom skakat av mig dåliga saker så fort de dykt upp i mitt huvud och inte fastnat någonstans och det är bra!

Jag fick också en till av kursböckerna från bibblan idag vilket jag uppskattar! I morgon blir det heldag med läsning tror jag. Ska läsa ett kapitel till i 'Skriva för att lära' och sedan sammanställa de punkter som jag noterat är bra och renskriva dem. Räknar med att läsa ut boken i morgon så i morgon blir en dag att träna diciplinen på.

Utöver föreläsning idag, som dessutom var hur intressant som helst! Titeln var
Sunda kost- och aktivitetsvanor = bantning?
och det var riktigt spännande. På eftermiddagen var det en mindre rolig föreläsning men väldigt nyttig. Det var om hur man söker i olika databaser efter vetenskapliga artiklar och så. 14.30 slutade jag i alla fall och det blev snabbt hem och slängde i mig lite yoghurt och müsli och cyklade sedan tillbaka samma väg men svängde upp mot Amelie vid Linnéplatsen och vi gick och dansade lite Afro.

Nu är det sovdags då kroppen hinner ladda upp sig tills morgondagen! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: