EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-28
19:06:54

Pluggis och lite tv

Det blev en riktigt bra dag detta :)  och jag är helt säker på att det beror på att jag gick upp tidigt!

Jag har hunnit med mycket känns det som. Jag har pluggat 2 timmar, jag har alltså hunnit läsa klart kapitel 4 och börjat på kapitel 5, så nu har jag 27 sidor kvar på 5:an och det tänkte jag ta i morgon :)


Del av min bok :D jag gillar den :D och roligare blir det när man stryker under viktiga saker med färg :D

Kvällen blir lugn, ska kolla på något roligt program, kanske ett till avsnitt av Solsidan, kollade nyss på ett och det är ju sjukt roligt! Eller så blir det ett avsnitt Bygglov och dreggel på Matte.

Återkommer i morgon med delar av min kära vardag :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: