EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-30
19:37:52

MATLAB gjorde mig arg...men min julgran gjorde mig glad :D

Åååh vad glad vad blev när jag lyckade räkna alla uppgifter på första delen på matten idag :D  lite knepigt var det först men sedan rullade det på :D  sen kom jag på att ma kanske kan räkna lite Maple T.A uppgifter i MATLAB... skulle ta mig an det när jag kom hem, vilket jag också gjorde och nu är jag ARG!!!

Tror mitt MATLAB är för gammalt så vissa koder funkar inte... jag kopierade till och med en kod från en instruktion och den funkade inte...så något fel är det och det gjorde mig arg, arg, arg...

Jag la av och satte mig och pysslade om min julgran... köpte glitter igår som ska tänkte pynta med... hade tänkt köpa minikulor också men den kommer nog vika sig om jag hänger i kulor :P

Jag gjorde först en stjärna...men den blev för tung och granen böjde sig rejält... så jag fick göra en jätte-lätt... och då blev det fint... lindade glitter runt också... då såg man knappt själva granen *haha*   fick linda lite mindre...nu är den jätte fin och står i mitt fönster :D:D:D



Min fantastiskt fina julgran :D:D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: